Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker

Tuesday, January 3, 2012

Status FB setengah tahun Kedua 2011

"...tak mungkin dapat kau faham sakitnya..."

"...mungkinkah dia gadis yang ku tunggu?..."

"...pemenang kasut emas pun tak mampu nak menjaringkan gol...huhu..."

 "...nak ku cari entah dimana, nak ku tanya pada siapa?..."

"...babak pertama bermula, saat ku terlihat mu..."

"...lost in the nothingness inside of me..."

 "...bila gua pegang stereng, segala sifat sentimental gua hilang entah kemana..."



 Apek sorang je yang steady!!!

 "...hanya lagu yang menjadi ingatan..."

 "...Ramadhan dah tiba...do u feel anything?..."

 "...gua rasa malas nak drive..."

"...bulan puasa ni gua drive slow-slow je..."

 "...can't trust a serial cheater..."

 "...feels so disconnected..."

 "...nampak gayanya gua terpaksa pencen dari arena main mercun..."

 "...tiba-tiba rasa rindu Amanah Raya..."

"...apasal gua terima kad jemputan kahwin lagi banyak dari kad raya?..."

 "...jangan ditangisi permergiannya kerana itu sudah ketentuan Ilahi - Al-Fatihah..."

"...bila terkeliru, ku ucap nama-Mu..."

"...jangan malu untuk berdoa, Allah Maha Mendengar..."

 "...maaf, tahun ni takde Cinta Bazar Ramadhan..."

"...apa barang anta sms, anta kad raya la baru sentimental..."

 "...jangan sampai duit raya anda terbang angkara speed trap..."

 "...ni yang gua malas nak layan cite korea, mesti ada rasa sesuatu..."

 "...teringat zaman gua dapat kad raya tiap-tiap hari dulu..."

 "...adik-adik bagi je nombor akaun, nanti abang transfer duit raya pakai maybank2u je..haha..."

"...harap-harap hari ni dah takde orang tanya soalan tu lagi..."

 "...back to reality..."

 "...hidup gua memang selalu dalam dilema..."

 "...DAPAT BABY BARU! ..."

"...keeping it inside, it's killing me..."

"...kadang-kadang mereka bertanya bukan sebab mereka busybody, tapi sebab mereka concern..."

 "...kesepian mengajar erti kasih, hampa dan pengorbanan..."

 "...i think i've got a lot of friends, but i don't hear from them..."

 "...tapi ni bukan drama, ni bukan cerita. Ni hidup..."

 "...Ku bertemu sang hawa di simpang hidupku, mungkin akan ada cerita cinta..."

 "...sahabat macam komputer, sekali dia ENTER, aku SAVE dalam hati..."

"...tiada guna cintakan orang yang tak sudi, (Azwan Aziz,2011)..."

 "...hope for the best, let go of the rest..."

 "...GOMO KELATE GOMO..."

 Walau apa berlaku, KELANTAN TETAP DI HATI

 "...real life ain't no fairy tale..."

 "...tidak bermakna gua seorang playboy walaupun gua memakai baju berjenama playboy..."

 "...cuaca hujan camni memang membuatkan gua malas nak gi keje..."

 "...kadang-kadang gua rasa kecewa tu perlu..."

 Takpela kalah pon pasal dah dapat subsidi...kehkehkeh!!!!

 "...tiba-tiba teringat zaman gua berlumba lari ke kantin sekolah..."

"...the only way to win is not to play..."

 "...niat biar ikhlas, ganjaran biar DIA yang tentukan..."SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

 "...i though i could fly, so why did i drown?..."

 "...mungkin gua perlu beli pensil warna untuk mewarnai hidup gua yang agak kosong..."

 "...zamani terbaik!!!..."

 "... malam nk exam selalunya ada sessi spot soalan apa yang kuar esok...haha..."

 "...subjek yang gua paling minat time SPM dulu adalah sejarah...haha..."

 "...i'm waiting outside the line..."

 "...kalau dah berkenan, jumpalah ayah dan mama..." -kata gadis itu

 "...lu nak mengorat awek cun, mestilah ramai pesaing bro..." -kata member gua

 "...gua syak budak-budak indon lupa nak makan jamu malam ni...hahaha..."

 "...bila langit mula menangis..."

 "...Dijemput Azwan & Pasangan ke majlis perkahwinan kami..."

Nak perli gua ke ape ni? hahaha...ke trend kad jemputan sekarang memang camni? hehe

 "...TAKDIR dan WAKTU..."

 "...gua memang teringin nak jadi cikgu bila time cuti sekolah camni..."

 "...seronok dengar cerita orang baru balik menunaikan haji..."

 "...yuna memang terbaik..."

 "...sekali kupandang dia tersenyum riang, dua kali kupandang tak nampak macam orang..."

 "...SETIA MENANTI walaupun dihempas OMBAK RINDU kerna CINTAKU TIADA AKHIRNYA..." 

 "...seronok tengok kawan-kawan bahagia..."

 "...kadang-kadang gua confius dengan perasaan sendiri..."

 "...tiba-tiba gua rasa rindu dengan budak-budak GEMS SRM01..."

 "...apasal time hujan takde police roadblock?..."

 "...best jugak layan cite Dingin Lavenda ni..."

 "...mungkin gua akan tidur dengan mimpi indah malam ni..."

"...start the day with something sweet and end it with something sweeter..."

"...bila bercakap pasal impian, pasti duit akan menjadi salah satu faktor untuk merealisasikannya..."

"...Alhamdulillah adik gua Azhan Aziz cemerlang serupa gua jugak...haha..."

 "...di carta aku kau nombor satu..."

"...gua turut rasa bahagia melihat kawan gua bahagia bersanding di pelamin indah..."

 "...There's just too much that time cannot erase..."

"...there's always a dilemma when it comes for choosing..."

 "...minggu lepas macam dah yakin, minggu ni rasa confius balik..."

 "...kadang-kadang gua rasa macam nak berjalan dalam hujan je..."

 "..it's now or never...but it's looks like i'm choosing never...Damn!..." 

 "...jika denganmu hanyut, biarlah aku lemas..."

 "...nampaknya azam gua untuk bagi menantu kat mak gua terpaksa ditangguh ke tahun depan..." 


~ kitaran hidup yang sentiasa berulang ~

1 comment:

Anonymous said...

giler la....nice blog dude....