Friday, January 4, 2013

Status FB Setengah Tahun Kedua 2012

Macam biasala aku nak senaraikan status fb aku untuk tahun lepas punya, saja suka-suka :)


"...bukan hidup namanya kalau tiada dugaan..." (Wed, 01 Aug 2012 00:35:45 GMT)

"...langit takkan selamanya cerah..." (Thu, 02 Aug 2012 00:34:00 GMT)

"...dugaan bulan puasa - aircond kereta rosak..."
#lari bajet raya gua (Sat, 04 Aug 2012 14:16:03 GMT)

"...kau yang terindah..." (Tue, 07 Aug 2012 13:36:55 GMT)

"...rindu pulak zaman gua dapat kad raya berguni-guni dulu..." (Wed, 08 Aug 2012 00:22:07 GMT)

Tuesday, January 1, 2013

Pahit Manis 2012

Syukur Alhamdulillah kerana masih diberi peluang untuk aku masih bernafas sehingga ke hari ni. Dah bertambah tahun Masihi. Macam biasa aku akan buat sedikit review pencapaian aku untuk tahun lepas (2012), suka duka yang aku lalui sepanjang 2012 yang panjang masih sekejap saja dirasakan. Umur yang meningkat dari 25 ke 26.

Aku mulakan dari sudut kerjaya dulu la. Tahun 2012 aku tukar department. Job scope lebih kurang sama je sebenarnya tapi lebih kena dengan diri aku la. Tak naik pangkat dan tidak jugak turun pangkat. Gred masih lagi sama cuma nama jawatan je lain. Tu jela aku cite pasal keje sebab aku tak suka sangat cite pasal kerja haha.