Wednesday, April 27, 2011

Tapi dia awek orang bro!

Di suatu petang yang tak berapa nak bahagia

"Kau ni kenapa bro? aku tengok macam dah nak tembus dinding tu kau tenung."

"Aku ada masalah jiwa sikit bro"

"Eh biar betul kau ni sakit jiwa?  Bahaya ni"

"Bukan sakit jiwa tu la, masalah hati dan perasaan aku ni"

"Ooo cakapla camtu.Ni mesti masalah awek kan?

"A'ah aku ada berkenan kat sorang awek ni, tapi...

"Tapi ape?"

"Tapi dia awek orang bro"

"Alah baru awek, bukan bini orang lagi.Sekarang ni bini orang pun orang kebas, inikan pulak baru jadi awek"

"Tak baik camtu bro, aku tak suka"

"Kau try la dulu, kalau dia tak layan, kau cari lain la"

"Taknak la, bayangkan kalau orang nak cantas awek kau, mesti kau marah kan?"

"Mestila marah!"

'Tau pun marah"

"So kau nak buat apa sekarang?"

"Terpaksa la aku layan lagu Cinta Dalam Hati je..."








"...Mengagumi tanpa dicintai..."

7 comments:

rose sensei said...

aduiiii..AA...KRONIKels of Azwan ni...bukan chronicles of narnia dh...huhuh

Azwan Aziz said...

cik rose: kronik ke? xdela biasa2 je... dh biasa dengan bertepuk sebelah tgn ni...haha

rose sensei said...

hmmm...sabar je la kan..Allah uji kite ni..jgn jadi cm saye..mmg stresss memanjannnnggg...hahaha

Diyana said...

tiba2 t'ingt lak ckp en azman ari 2.hehe...asl b'kenan msti ..tett.sbr jela azwan :)

http://aniesandyou.blogspot.com said...

sabaq noooo

Hadiah untuk followers! terhad! 5 orang sahaja!

Misshy Innz said...

ada jodoh, nanti tak kemana ;)

iPai said...

tak bek buat jahat kat orang .. wat u give u get back ..

kita tak kacau, satu hari nanti pon takde orang kaco awek kite ek ?