Tuesday, July 12, 2011

Status FB setengah tahun pertama 2011

"...aku menanti kamu everyday..." (Mon, 11 Jul 2011 13:08:56 GMT)
"...i wish i have a Bumblebee..." (Fri, 08 Jul 2011 01:31:26 GMT)
 
"...gua dengar cite Piala LIga Super lagi mahal dari Piala FA..." (Wed, 06 Jul 2011 15:11:10 GMT)
"...tanya sama HATI, pernahkah meRINDU ?..." (Sun, 03 Jul 201113:29:12 GMT)
"...it's been 2 years since the last time we met..." (Fri, 01 Jul 2011 12:52:22 GMT)
"...rindu cuma sehiris rindu..." (Thu, 30 Jun 2011 13:10:53 GMT)
"...lonely like a satellite..." (Tue, 28 Jun 2011 13:06:21 GMT)
"...ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya..." (Fri, 24 Jun 2011 13:49:47 GMT)
"...andai ku turut rasa hati..." (Tue, 21 Jun 2011 12:57:23 GMT)
"...rindu untuk merindu..." (Mon, 20 Jun 2011 12:55:21 GMT)
"...terkenang kenangan..." (Thu, 16 Jun 2011 12:59:20 GMT)
"...ALHAMDULILLAH..." (Tue, 14 Jun 2011 14:48:07 GMT)
"...ada baiknya gua layan final AF untuk mengubat hati yang luka..." (Sun, 12 Jun 2011 12:55:48 GMT)
"...gua punya kecewa lebih dari si teruna kehilangan awek tersayang..." (Sun, 12 Jun 2011 12:09:18 GMT)
"...30 saat yang celaka..." (Sat, 11 Jun 2011 15:44:35 GMT)
"...kiri duri kanan pun berduri..." (Wed, 08 Jun 2011 13:00:49 GMT)
"...musim-musim macam ni gua memang suka layan lagu cari jodoh-wali band..." (Fri, 03 Jun 2011 13:24:03 GMT)
"...25 is just 24+1...hehe..." (Mon, 30 May 2011 23:48:52 GMT)
"...di sana cinta, di sini rindu..." (Mon, 30 May 2011 12:52:33 GMT)
"...sumpah gua rindu pantai..." (Tue, 24 May 2011 13:32:02 GMT)
"...word of the month - PASRAH..." (Mon, 23 May 2011 13:09:41 GMT)
"...cute pulak gua tengok fina malam ni..." (Sat, 21 May 2011 14:24:06 GMT)
"...siapa kelantan? kelantan adalah pendahulu liga..." (Thu, 19 May 2011 15:04:57 GMT)
"...walaupun gua memakai jersi Happy, namun gua tidakla se-happy mana pun..." (Wed, 18 May 2011 13:32:52 GMT)
"...keberkatan ilmu datangnya dari keredhaan seorang guru..."

SELAMAT HARI GURU KEPADA SEMUA GURU-GURU MALAYSIA (Sun, 15 May 2011 23:56:36 GMT)
"...Alhamdulillah 5-1..." (Fri, 13 May 2011 14:59:52 GMT)
"...kalau ku pilih disini, apa kata disana?..." (Thu, 12 May 2011 13:40:12 GMT)
"...there's always pain before we can get better..." (Mon, 09 May 2011 12:51:40 GMT)
"...tak guna sokong red warriors kalau tak pegi stadium....haha..." (Sat, 07 May 2011 12:57:44 GMT)
"...mungkin kau tak fahami maksud yang tersembunyi..." (Wed, 04 May 2011 13:12:11 GMT)
"... i thought she knew..." (Mon, 02 May 2011 12:41:44 GMT)
"...mengagumi tanpa dicintai..." (Wed, 20 Apr 2011 12:56:22 GMT)
"...menang atau kalah, the red warriors tetap dihati..." (Sat, 16 Apr 2011 12:44:33 GMT)
"...best jugak ending 6 progresif.. rasa nak sekolah balik je..." (Thu, 14 Apr 2011 13:52:26 GMT)
"...Alhamdulillah .. 6-0..." (Sat, 09 Apr 2011 14:43:54 GMT)
"...di hati sunyi, di jiwa hampa..." (Thu, 07 Apr 2011 13:43:38 GMT)
"...mendung di awan tidak selamanya..." (Wed, 06 Apr 2011 13:18:24 GMT)
"...cun pulak gua tengok ana rafali malam ni..." (Sun, 03 Apr 2011 15:13:53 GMT)
"...thoughts were spinning in my head..." (Sat, 02 Apr 2011 14:06:59 GMT)
"...seribu bayangan aku gambarkan, masih lagi kau tak mengerti..." (Wed, 30 Mar 2011 13:04:30 GMT)
"...rasa macam dah lama tak baca novel..." (Mon, 28 Mar 2011 12:46:48 GMT)
"...yang tersirat itu misteri..." (Sun, 27 Mar 2011 13:08:49 GMT)
"...bila ku kenang ku renung profile facebook mu..." (Mon, 21 Mar 2011 13:47:52 GMT)
"...this is not what i had planned..." (Wed, 16 Mar 2011 13:45:08 GMT)
"...dapatkah putik kan menjadi bunga?..." (Mon, 14 Mar 2011 12:58:58 GMT)
"...musim kenduri kahwin datang lagi..." (Sat, 12 Mar 2011 12:56:47 GMT)
"... don't judge me by my facebook status..." (Tue, 08 Mar 2011 12:54:33 GMT)
"...mengeluh sampai berpeluh..." (Fri, 04 Mar 2011 13:26:02 GMT)
"...ku bicara sendiri, agar terhapus sepi..." (Wed, 02 Mar 2011 13:09:05 GMT)
 dengar cite zaquan nak leburkan kelate malam ni, tgk sape yg lebur? hahaha.... 3-0 bro...!!!! (Tue, 01 Mar 2011 14:43:06 GMT)
"...bila ia bukan lagi seperti yang ku impikan..." (Sat, 26 Feb 2011 13:23:09 GMT)
"...umpama menunggu salji di gurun sahara..." (Thu, 24 Feb 2011 13:58:58 GMT)
"...kusangka ku tabah berdikari, rupanya rapuh untuk berdiri..." (Wed, 23 Feb 2011 13:47:52 GMT)
"...gua busy, gua takde masa nak mengorat..." (Mon, 21 Feb 2011 13:57:03 GMT)
"...jangan pernah berhenti berharap..." (Sun, 20 Feb 2011 13:26:42 GMT)
 Red warriors gomo sokmo!!!! (Fri, 18 Feb 2011 15:39:46 GMT)
"...sedangkan superhero pun perlukan awek, inikan pula insan biasa..." (Thu, 17 Feb 2011 14:00:31 GMT)
"...kan aku dah pesan, jangan terlalu mengaharap..." (Tue, 15 Feb 2011 15:30:25 GMT)
"...terasa macam nak gi ujibakat AF9 la...hahahaha..." (Sun, 13 Feb 2011 04:25:31 GMT)
"...cinta ibarat hantu, ramai yang memperkatakannya, namun cuma sedikit sahaja yang bertemunya..." (Thu, 10 Feb 2011 02:01:20 GMT)
 tukar profile pic sempena game malam ni... (Wed, 09 Feb 2011 02:13:23 GMT)
"...aku bilang kau cantik dan mereka setuju..." (Tue, 08 Feb 2011 01:34:10 GMT)
"...tiada terfikir, tiada terlintas..." (Sun, 06 Feb 2011 14:26:34 GMT)
"...malam bulan dipagar bintang, namun hati masih sepi..." (Sat, 05 Feb 2011 14:43:38 GMT)
"...best jugak layan 6 Progresif..." (Thu, 03 Feb 2011 13:34:12 GMT)
"...layan naruto pun bagus jugak..." (Thu, 03 Feb 2011 03:47:16 GMT)
"...untuk apa ke bulan sedangkan bumi belum habis dijelajahi..." (Wed, 02 Feb 2011 00:54:34 GMT)
 GOMO KELATE GOMO!!! (Sat, 29 Jan 2011 10:54:34 GMT)
"...saya pemandu berhemah, tapi saya selalu kena speedtrap..." (Thu, 27 Jan 2011 14:01:25 GMT)
"...H.A.C.K.S..." (Wed, 26 Jan 2011 01:23:21 GMT)
"...i tried to be perfect, but nothing was worth it..." (Tue, 25 Jan 2011 01:56:10 GMT)
"...peluk baby boleh hilangkan stress..." (Mon, 24 Jan 2011 13:56:02 GMT)
"...terasa macam nak menulis novel..." (Sat, 22 Jan 2011 13:45:56 GMT)
"...suka duka ku silih berganti..." (Fri, 21 Jan 2011 02:42:24 GMT)
"...terasa agak sentimental lepas layan cite Hani..." (Tue, 18 Jan 2011 14:02:34 GMT)
"...terasa memori sudah penuh dengan terlalu banyak perkara di fikiran..." (Sat, 15 Jan 2011 13:23:14 GMT)
"...mungkin nanti..." (Thu, 13 Jan 2011 02:27:40 GMT)
"...saya bukan pilih yang popular, saya pilih yang terbaik..." (Tue, 11 Jan 2011 05:13:02 GMT)
"...sesekali rindu itu pasti datang..." (Mon, 10 Jan 2011 02:33:29 GMT)
"...L for Love, L for Lie..." (Thu, 06 Jan 2011 02:02:26 GMT)
"...berpanas, berhujan, berembun..." (Wed, 05 Jan 2011 04:16:03 GMT)
"...suka betul dengar suara dj Era, Feeya..." (Mon, 03 Jan 2011 03:17:22 GMT)
"...asal tahun baru je, mesti orang nama azam jadi glamer..." (Sat, 01 Jan 2011 13:00:32 GMT)



~ macam biasa, status yang tu masih tak berubah ~

1 comment:

kertas80gsm said...

Wahh .. boleh jadi sumber inspirasi nie .. :)